Re: os x server som nfs-server

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 12:44:37 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: os x server som nfs-server
Date: Thu, 3 Feb 2005 12:44:37 +0100
To: osx@bsd-dk.dk

On 3/2-2005, at 12.18, Claus Guttesen wrote:

> Hej.
>
> Jeg går og tænker på at sætte en os x-server op som
> nfs-server.
>
> Jeg ved fra tidligere at nfs-deling i os x *ikke*
> baserer sig på rene tekstfiler, men på den trælse
> Netinfo. Jeg håber at det ændrer sig når tigerdrengen
> kommer på gaden, men tvivler på det.
>
> Har nogen prøvet os x-server som nfs-server, og hvad
> er hastigheden evt. på dette?
Den virkede fint - men jeg brugte det på en Blue and White 350MHz
- så jeg tør ikke sige noget definitivt om hastigheden

Det var meget stabilt og gjorde at jeg kunne importere hele min CD
samling
til MP3 ved at rippe og encode fra flere maskiner
til NFS partitionen på Mac'en :-)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000