Re: Mærkelige filer

From: allan juul (none@lambretta--inet.uni2.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 May 2003 - 21:17:40 CEST

Date: Tue, 27 May 2003 21:17:40 +0200
Subject: Re: Mærkelige filer
From: allan juul <none@lambretta--inet.uni2.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

ja, de er temmelig belastende, hvis man f.eks laver en tarball.

kan du sem dem i gui'en eller kun i teminalen (ls -al) ?
jeg ved ikke 100% hvad de går ud på. men jeg mener at have fået at vide
at det er en skidt ide at slette dem (uden jeg dog selv er løbet ind i
problemer efter at have gjordt dette) - de indeholder evt. info omkring
gui-viewet i foldere (?).
jeg tror ikke det har noget med UFS at gøre, igen fordi jeg mener at
huske at have set det på et standard filsystem (dog kun i terminalen).

./allan