Re: Mærkelige filer

From: Jørgen Nørgaard (none@jnp--anneli.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 May 2003 - 21:46:28 CEST

Date: Tue, 27 May 2003 21:46:28 +0200
To: osx@bsd-dk.dk
From: Jørgen Nørgaard  <none@jnp--anneli.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mærkelige filer

på min 10.2.x med hfs+ er der ikke nogle *sjove* filer.

Hvad er der i filerne?

Af nysgerrighed: hvorfor har du valgt UFS? Jeg prøvede UFS
forsøgsvist under en installation og det virkede meget langsomt.

Hilsen

--
/jørgen nørgaard                               ... For privacy ...
e-mail: jnp@anneli.dk | Phone: +45 2627 3769