Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 16:16:39 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 16:16:39 +0100
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

On torsdag, jan 30, 2003, at 15:59 Europe/Copenhagen, Sidsel Jensen
wrote:

> hej henrik
>
> Det skyldtes så men at bestyrelsen havde en hemmelig plan om at
> offentliggøre listen i forbindelse med min BoF om OS X på Linuxforum.
>
> men det kunne du jo ikke vide, når ikke vi har gjort opmærksom på
> dette.
næhh - der skete bare ikke noget, og så talte jeg netop med ole_guldb
om X11
- som jeg netop havde postet indlæg om på listen

> Den "store" skade er det jo ikke - men et overraskelsesmoment - kan
> det vel næppe sige at være længere...
næh

> Jeg regner med at der bliver lavet links til archives med mere senere
> - vi
> arbejder på at få lavet websiden omkring vores mailinglister om, så
> den er
> nemmere at finde rundt i og der er charters for alle lister.
>
> Så der!
> /kick hlk
for hvad?
Du bruger listen aktivt, jeg bruger listen aktivt - vi har en masse
gode venner i
bsd-dk som gerne ville melde sig på, hvad der jo ses af en del
subscribes idag!

Jeg synes det er ubehageligt når bestyrelsesmedlemmer i bsd-dk handler
fuldstændigt irrationelt - som idag og som den dag med diskussion om det
ikke var muligt administrativt at fjerne email-adresser fra bsd-dk -
som fejlede,
bouncede - ikke virkede

Men undskyld at jeg spolerede hemmeligheden aligevel, det var på ingen
måde
min mening - faktisk overhovedet ikke :-(

Mvh

Henrik

PS Jeg kører OSX på en B&W Mac med 350MHz, 512MB mem, og en ekstra 60GB
ide disk
samt min iBook 600MHz modellen med trådløst netkort, jeg kan anbefale
både MacStumbler
og iStumbler programmerne til wardriving, omend det er som om iBook
ikke fanger nær så
mange netværk som min Dell laptop gjorde?!