Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 16:45:58 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 16:45:58 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!

hej igen

> for hvad?
> Du bruger listen aktivt, jeg bruger listen aktivt - vi har en masse
> gode venner i
> bsd-dk som gerne ville melde sig på, hvad der jo ses af en del
> subscribes idag!

jo og jeg ser heller ikke noget problem i at folk subscriber sig...men
listen er stadig i test. Arkiverne er ikke oprettet - charteren er ikke
offentliggjort....

Du må også lige tænke på at du tager glæden fra os, når vi ikke engang
selv får lov til at annoncere vores initiativer (som der ikke er så
mange af). :(( jeg har arbejdet på at få denne liste i 6 mdr.
Lige nu er jeg sgu lidt ærgelig....

Spørg lige først en anden gang ikk' ?

> Jeg synes det er ubehageligt når bestyrelsesmedlemmer i bsd-dk handler
> fuldstændigt irrationelt - som idag og som den dag med diskussion om det
> ikke var muligt administrativt at fjerne email-adresser fra bsd-dk -
> som fejlede,
> bouncede - ikke virkede

hmmm...jeg håber ikke du synes jeg handler irrationelt. Den anden sag er
jo blot et spørgsmål om at vi laver en lille vedtægtsændring til
generalforsamlingen i august - så dette i fremtiden bliver muligt. Vi har
jo ikke lyst til at melde folk ud af bsd-dk fordi de leger med deres
mailserver, så den midlertidigt ikke virker.

> PS Jeg kører OSX på en B&W Mac med 350MHz, 512MB mem, og en ekstra 60GB
> ide disk
> samt min iBook 600MHz modellen med trådløst netkort, jeg kan anbefale
> både MacStumbler
> og iStumbler programmerne til wardriving, omend det er som om iBook
> ikke fanger nær så
> mange netværk som min Dell laptop gjorde?!

Jeg håber du har lyst til at dukke op til MAC OS X BoF'en på Linuxforum og
fortælle lidt om de 2 programmer. :)

mvh. Sidsel