Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 15:59:20 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 15:59:20 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!

hej henrik

Det skyldtes så men at bestyrelsen havde en hemmelig plan om at
offentliggøre listen i forbindelse med min BoF om OS X på Linuxforum.

men det kunne du jo ikke vide, når ikke vi har gjort opmærksom på dette.

Den "store" skade er det jo ikke - men et overraskelsesmoment - kan
det vel næppe sige at være længere...

Jeg regner med at der bliver lavet links til archives med mere senere - vi
arbejder på at få lavet websiden omkring vores mailinglister om, så den er
nemmere at finde rundt i og der er charters for alle lister.

Så der!
/kick hlk

mvh. Sidsel
Is the CEO the web equivalent of captain Ahab -
willing to sacrifice the entire crew in his mad
quest for the E-Whale ?
                                - NetSlaves