Re: Hjæ l p til installation af OpenBSD 3.6-release

From: Anders Aspegren Søndergaard (none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 31 Oct 2004 - 01:01:06 CEST

Date: Sun, 31 Oct 2004 01:01:06 +0200
From: Anders Aspegren Søndergaard <none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hjæ l p til installation af OpenBSD 3.6-release

On Sat, 30 Oct 2004 18:55:10 +0200, Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Ja, det er den bedste installer der er. :-)

Det kan du godt få mig til at tro på :)

> Det du gør forkert er at du ikke forstår hvordan det hele virker.

Tak!
Jeg tror jeg har forstået nu. Jeg er bare vant til at der følger en
masse programmer
med til et operativsystem, som bliver installeret ved start. Nu kender jeg to
undtagelser; Linux Debian og OpenBSD :-)

Jeg var lige bange for at der var noget galt.

> Og du sidder lige og spilder ufatteligt meget tid med det nu.

Så slemt er det ikke. Jeg satte min computer til at downloade om
natten mens jeg sov.

Mange tak!
Nu føler jeg at jeg kan bruge min computer til noget igen ;-)

Med venlig hilsen
Anders Aspegren Søndergaard