Manglende fil i FreeBSD 5.3 miniinst?

From: Avalanic (none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Oct 2004 - 14:10:38 CEST

From: "Avalanic" <none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Manglende fil i FreeBSD 5.3 miniinst?
Date: Sat, 30 Oct 2004 14:10:38 +0200

Hejsa

Jeg er stødt ind i et lidt mærkeligt problem med FreeBSD 5.3.

Hvis jeg laver en installation med miniinst (iso) og efterfølgende
prøver at installere nogle programmer (xorg, kde etc.) så melder
systemet at den mangler libm.so.4?

Jeg har googlet efter ligende problem men uden held. Jeg fandt ud
af at det var en dynamisk fil som diverse programmer skulle bruge,
men ingen løsning på hvad man kunne gøre ved det.

Jeg prøvede endda med: pkg_add -r libm ;) men uden held....

Jeg prøvede også at lave en installtion med 5.2.1 (disc 1 iso)
her var der ingen progblemer.

Er der nogen som mon skulle ligge inde med en forklaring?

Mvh
Brian