install fest eller lign. i 2004

From: Christopher Siboni (none@siboni--newmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 May 2004 - 21:34:19 CEST

Date: Thu, 20 May 2004 21:34:19 +0200
From: Christopher Siboni <none@siboni--newmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: install fest eller lign. i 2004

Hej til alle på listen
Da jeg er en helt grøn newbie, som gerne vil i gang med FreeBSD vil jeg høre om der findes noget godt letlæst litteratur på dansk om FreeBSD og dens måde at virke på. Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet, men det lader til at alt litteratur stort set er på engelsk. Jeg vil jo gerne have sat mig ordentlig ind i tingene inden slaget en dag skal stå. Det jeg søger, er noget om biblioteks-struktur, kommandoer og lign. Min plan er en dag at have en grafisk brugerflade, men derfor skader det ikke med lidt grundlæggende kendskab til bagvedliggende ting.
God weekend til alle.
Mvh Christopher