RE: Ingen opstart efter installation af OpenBSD 3.3

From: Søren Steen (none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Feb 2004 - 12:33:01 CET

Date: Fri, 6 Feb 2004 12:33:01 +0100
From: "Søren Steen" <none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: RE: Ingen opstart efter installation af OpenBSD 3.3

>===== Original Message From bsd-novice@bsd-dk.dk =====

>Det lyder bestemt som en fejl fra BIOS
>
>Den kan ikke finde et "boot device" - så den kan ikke finde den logiske
>disk. Prøv at se på
>
>1) "boot listen" - rækkefølgen: den skal måske sættes til at inkludere
>SCSI, C:, .... et eller andet
>
>2) er BIOS konfigurationen på adapteren korrekt?
>
>3) bliver boot overhovedet fanget af den adapter?
>

>Det er IKKE OpenBSD boot blokken :-)
>

>Mvh
>
>Henrik

Jeg har kigget på hardware delen og det ser ikke ud som om der er noget i
galt.
Jeg tror problemet er bootsectoren.
Jeg må simpelthen få ordnet den bootsector, men hvordan gør jeg lige det?

/Søren.

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk