RE: Ingen opstart efter installation af OpenBSD 3.3

From: Søren Steen (none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 17:12:34 CET

Date: Thu, 5 Feb 2004 17:12:34 +0100
From: "Søren Steen" <none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: RE: Ingen opstart efter installation af OpenBSD 3.3

>===== Original Message From bsd-novice@bsd-dk.dk =====

>Hvad siger den når du prøver at boote?
>- hvad er symptomerne?
>
>Er det "blank sort skærm"
>en besked fra bootloader?
>
>får du overhovedet en linie med
>reading boot...
>
>eventuelt:
>reading boot...
>Bad magic

Den skriver
DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER.
Så den får slet ikke fat i noget som helst. Men den booter godt nok op på
cd'en drevet når den er first boot, men ikke når det skal være SCSI devicen.
Før jeg ominstallerede det fungerede det godt nok.

/Søren.

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk