RE: HP Laserjet 1300 fryser OpenBSD box

From: Torben Wölm <none_at_torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 20 Aug 2004 08:12:23 +0200
To: <none_at_bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Anyways.. der var en SIKKER måde på jeg kunne genkende at
> printeren var løbet
> tør for papir, webserveren/ssh/whatever svarede nemlig ikke..
> alt låste..

Det lyder meget som mit problem. Min server fungerer nemlig også som firewall (og access point) -- så når et print får maskinen til at gå kold er der altså lukket for nettet... (Og inden nogen går amok over mit tåbelige setup: det er kun til mit hjemmenetværk med <5 klienter)

Jeg prøver at kigge lidt på mine IRQ indstillinger!

/Torben