Re: BSD på gammel Thinkpad

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 May 2003 - 11:26:30 CEST

Date: Wed, 14 May 2003 11:26:30 +0200
Subject: Re: BSD på gammel Thinkpad
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On onsdag, maj 14, 2003, at 10:51 Europe/Copenhagen, Torben Sørensen
wrote:

> Hej igen
>
> Det er længe siden jeg har leget med LaTeX. Jeg er med på hvordan man
> (nogenlunde) skriver et LaTeX dokument, men hvordan parser man det
> (eller hvad man nu gør) og printer det til en "normal" printer?

kig evt. på LyX, det er omtrent et WYSIWYG, hvor man kan skrive LaTeX
direkte

med LaTeX og LyX, KLyX kan man lave PDF filer, det gør jeg typisk så
kan du printe
mens du er i "marken", eller printe via apsfilter eller lignende

apsfilter er min favorit, den kan printe til alle printere der er
understøttet af
Ghostscript - og det er MANGE. Alt undtagen Winprintere ca.

Mvh

Henrik

PS undskyld den korte note, har lige travlt, men LyX er værd at se på!
- spørg mig på IRC iaften hvis der er mere :)

> Med venlig hilsen
> Torben Sørensen
> Web/Domino udvikler
> Par No 1 - interactive a|s