Re: BSD på gammel Thinkpad

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 May 2003 - 10:51:07 CEST

To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD på gammel Thinkpad
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 14 May 2003 10:51:07 +0200

Hej igen

Det er længe siden jeg har leget med LaTeX. Jeg er med på hvordan man
(nogenlunde) skriver et LaTeX dokument, men hvordan parser man det (eller
hvad man nu gør) og printer det til en "normal" printer?

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler
Par No 1 - interactive a|s
Telefon: 8660-0488
Direkte: 4517-4357
ts@interactive.as

Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
Sent by: owner-bsd-novice@BSD-DK.dk
14-05-2003 09:31
Please respond to
bsd-novice@bsd-dk.dk

bsd-novice@bsd-dk.dk
cc

Subject
Re: BSD på gammel Thinkpad

On Wed, 2003-05-14 at 09:01, ext Torben Sørensen wrote:
> Er det muligt med X på så lille en maskine (tænkter på XFree86)?
Det er det, men det bliver ingen hurtigløber.

> Hvilket office program skal ikke bruge 2 krige og en formiddag år på
> at starte?
Intet, men (vi|emacs) + LaTeX vil være en fin løsning på den
maskine. Det må da også være guf for sådan en biologistuderende som
tilsyneladende også er lidt Unix freak i forvejen... ;-)

Mvh,

--
/Anders