Re: Brug af anden return code i tilfælde af "not in rcpthost"..

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Mar 2003 - 18:12:29 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Brug af anden return code i tilfælde af "not in rcpthost"..
Date: Sun, 30 Mar 2003 18:12:29 +0200

On Sunday 30 March 2003 18:43, Phil Regnauld wrote:
> htp://www.lifewithqmail.org/

<bitch mode on>
ja?

Jeg har også david sill's bog, og den anden qmail bog..

ja... jeg har læst dem

Jeg kender ikke nogen options/paches, og jeg har ikke hørt om folk som har
haft det ønske af funktion jeg har.. Jeg har en del qmail systemer..

Derfor spørger jeg hvad det kan give af problemmer, om der er noget jeg ikke
har gennemtænkt..!?

<bitch mode off>

Måske er det mig som er underlig.. der ER måske ingen "backfire" ved at gøre
det.. dunno..

--
regards, Peter Larsen