Re: FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?

From: Phil Regnauld (none@regnauld--starbsd.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 14:00:43 CET

Date: Thu, 23 Jan 2003 14:00:43 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--starbsd.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?

Michael Andreasen (michael) writes:
> Jeg havde egentligt planlagt at prøve at sætte en FreeBSD boks op i produktion, men så synes jeg at jeg flere steder begyndte at læse om at, FreeBSD og MySQL ikke var optimalt, og her var Linux bedre? Jeg har personligt aldrig nogensinde haft problemer med MySQL og Linux, og hvis dette er korrekt, er FreeB SD nok ikke noget for mig :((

        Ikke min erfaring. MySQL fungerer fint på FreeBSD. Vi har MySQL
        kørende på FreeBSD, Linux, Solaris, osv -> no problem whatsoever.

> Det er specielt informationen på denne side, som bekymrer mig:
>
> http://jeremy.zawodny.com/blog/archives/000203.html

        Har ikke opdaget de problemer.

        Nåh, hvis vi skulle starte en ordentlig diskussion, kan jeg begynde
        at sige at hvis min vil have en RDBMS, skal man bruge Postgres.

        Mysql er desværre ikke i den klasse endnu.

        (subselects ? triggers ? stored procedures ? select .. for update ?
        rollback / transactions ? selective indexing ?)

> Men hvad siger i, der er vant til at arbejde med FreeBSD? Er der noget om snakken?

        Sikkert, Yahoo ved hvad de har med at gøre.

        Har du samme krave som Yahoo ?

--
catpipe Systems ApS                                    http://www.catpipe.net/
                  *BSD solutions, consulting, development