FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?

From: Michael Andreasen (none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 11:02:56 CET

From: "Michael Andreasen" <none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?
Date: Thu, 23 Jan 2003 11:02:56 +0100

Jeg havde egentligt planlagt at prøve at sætte en FreeBSD boks op i produktion, men så synes jeg at jeg flere steder begyndte at læse om at, FreeBSD og MySQL ikke var optimalt, og her var Linux bedre? Jeg har personligt aldrig nogensinde haft problemer med MySQL og Linux, og hvis dette er korrekt, er FreeB SD nok ikke noget for mig :((

Det er specielt informationen på denne side, som bekymrer mig:

http://jeremy.zawodny.com/blog/archives/000203.html

Men hvad siger i, der er vant til at arbejde med FreeBSD? Er der noget om snakken?

Mvh
Michael Andreasen