Re: FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?

From: Michael Andreasen (none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 11:44:00 CET

From: "Michael Andreasen" <none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD og MySQL = Ustabil lirekasse?
Date: Thu, 23 Jan 2003 11:44:00 +0100

----- Original Message -----
From: "Anders Soendergaard" <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Thursday, January 23, 2003 11:30 AM

> Ja, det er der! Threading især ifbm. MySQL er ikke optimal.
> Spørgsmålet er om det har betydning for dig? Du skal nok
> vurdere hvad kravene til din MySQL box er.

Jeg skulle egentligt bare bruge den til lidt webhosting.. har en RH7.3 box
nu med 500K hits i døgnet, men jeg har faktisk ikke det store overblik over
hvor meget MySQL belastning der er. Selve MySQL kører på en RH upåklageligt,
dog er der andre grunde til at jeg ønsker at prøve noget nyt.

Men primært ville boksen køre http+php+mysql+ftp, og jeg havde tænkt mig at
installere en 4.7'er til dette.

Men er selvfølgelig så bekymret når man hører om dette.

Er der nogen forholdsregler man bør tage under installationen, havde bare
tænke mig at køre make clean install (mysql323-server), men måske er der en
bedre metode til dette?

Tak for dit input.

Mvh
Michael Andreasen