RE: Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0

From: Jakob Jensen (none@bsd--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Feb 2003 - 14:14:45 CET

From: "Jakob Jensen" <none@bsd--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0
Date: Sun, 23 Feb 2003 14:14:45 +0100

Hej Lennart

Tak for svaret og nej du lyder ikke som en lyseslukker. Men jeg gik
egentligt udfra, at den var færdig udviklet 5.0 og 100% klar til brug.
Men hvad så hvis jeg vil opdatere til 4.7 fra 4.5. Er der en nem måde at
gøre der på, hvor jeg beholder alle indstillinger omkring netværk, samba
ol.

Venlig hilsen
Jakob Jensen