SV: adsl og openbsd

From: Niels Wahlgreen Kristiansen (none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 13:35:07 CEST

Subject: SV: adsl og openbsd
Date: Fri, 15 Aug 2003 13:35:07 +0200
From: "Niels Wahlgreen Kristiansen" <none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Du har fået et oprettelsesbrev fra TDC hvor der står den eksterne ip adresse på din router, subnetmaske, gateway osv. Du skal sætte din box op, så den bruger disse oplysninger, så burde du komme på. Alternativt kan du se din routers ip adresse på www.myip.dk. Gatewayen er routerens ip adresse minus 1. Subnetmasken kan jeg ikke huske, men den står også i oprettelsesbrevet.

Mvh.

Niels