Re: 4.8-RELEASE-p2

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 11:34:08 CEST

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 4.8-RELEASE-p2
Date: Wed, 13 Aug 2003 11:34:08 +0200

----- Original Message -----
From: <none@Anders.Soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Wednesday, August 13, 2003 11:11 AM

> Jeg plejer at installere over min ADSL, men det er
> lige godt at bruge iso cd'erne. Husk også at vælge
> cvsup pakken og ports træet når du installerer. De
> vil lette dig for meget arbejde senere.

Tak, men nu var det for at undgå at skulle bruge cvsup. Jeg vilel gerne ungå
at tracke stable og så bare bruge sidste security branch.

Jeg har fundet et ftp-site der ser ud til at have de nye - dog ikke p2

ftp://ftp0.tw.freebsd.org/releases/i386/4.8-RELEASE-p1

Nogen der ved om der er andre ftp-mirrors der har security branches?

/ morten