RE: 4.8-RELEASE-p2

From: none@Anders.Soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk
Date: Wed 13 Aug 2003 - 11:46:00 CEST

Subject: RE: 4.8-RELEASE-p2
Date: Wed, 13 Aug 2003 11:46:00 +0200
From: <none@Anders.Soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Tak, men nu var det for at undgå at skulle bruge cvsup. Jeg vilel gerne ungå
> at tracke stable og så bare bruge sidste security branch.

Suit yourself, men jeg mener nu stadig at det er den bedste måde.

> Nogen der ved om der er andre ftp-mirrors der har security branches?

Godt nede i advisory'en:
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/CERT/advisories/FreeBSD-SA-03%3A09.signal.asc

Står der både hvor du kan hente en patch og hvordan du patcher den.
Men du slipper ikke for at bygge en ny kerne, så det er ikke meget
mindre besvær. Cvsup er det alle de unge vil ha'! ;-)

/Anders