RE: Hva skal jeg installere ?

From: Søren S Jensen (none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 21 Dec 2002 - 13:43:43 CET

From: Søren S Jensen <none@ember--cker.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Hva skal jeg installere ?
Date: Sat, 21 Dec 2002 13:43:43 +0100

From: "Simon Lock" <none@simon--slock.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

>Jeg har lige købt en Dell P4 laptop.. Med XP Pro.. Men >jeg vil gerne
>prøve noget andet end
>Microsoft produkter.. Jeg har overvejet FreeBSD men >kender slet ikke
>noget til det... Skal man det, eller skal
>Man bare gå i gang.. ?

hmm man kan sagtens bare gå i gang, alle er jo startet et sted :)

at have læst lidt skader da ikke, men er ikke påkrævet.

hvis du ikke er indgroet BSD fanatiker, kan du også kigge på http://www.linux-on-laptops.com/dell.html

men ellers ville freebsd være et godt sted at starte, kan hentes her
ftp://ftp.dk.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/4.7/

behøver kun disk 1 til en grund installation, de andre er software pakker, live rescue cd og andet godt, så vidt jeg husker

eller købes hos www.linuxpusher.dk hvis net forbindelse ikke er hurtigt nok, eller tålmodigheden så stor

>Hjælp, hva skal jeg bruge og er det bare lige til oder ???

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/index.html

er et godt sted at starte:)

der findes også http://www.freebsd.org/projects/newbies.html

- Hilsen