Re: FreeBSD aflusning

From: Thomas Steen Rasmussen <none_at_thomas--gibfest.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 04 Oct 2012 13:42:38 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

On 04-10-2012 10:12, Erik Cederstrand wrote:
> Hej folkens,

Hej Erik,

> Hvad mener I? Jeg kunne poste en opgave til listen hver dag, og så kan vi forsøge at finde løsningen sammen.

Jeg tror en daglig tråd vil give for meget støj på denne liste, men
vi vil i bestyrelsen meget gerne oprette en bsd-dk-hackers@ liste,
eller noget i den stil som er dedikeret til formålet ?

Personligt ville jeg elske at være på sådan en liste og lure med,
selvom jeg ikke ville kunne bidrage så meget, da jeg ikke koder
så meget C.

Jeg synes det ville være fremragende brug af vores community og
vores ressourcer at lave sådan et projekt, men igen, jeg mener ikke
det hører hjemme på den primære liste i den størrelsesorden.

Kommentarer ? Er det noget der har interesse ? :)

Mvh

Thomas Steen Rasmussen