Re: FreeBSD aflusning

From: Flemming Jacobsen <none_at_fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 4 Oct 2012 13:38:07 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Erik Cederstrand wrote:
> Hvad mener I? Jeg kunne poste en opgave til listen hver dag, og så kan vi forsøge at finde løsningen sammen.

Det synes jeg kunne være en glimrende ide.

Der vil sikkert være få som bidrager aktivt, men en masse vil
kunne få glæde af at læse det diskuterede.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj_at_batmule.dk
To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System.