Re: Installation af 8-disk server

From: Flemming Jacobsen <none_at_fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 15 May 2012 21:36:22 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Erik Cederstrand wrote:
> Min RAID controller var virkelig ikke meget for at servere de
> rå diske for FreeBSD, så jeg endte med at lave en RAID60 på
> alle 8 diske, og én partition på hele molevitten.

Så skal den vel bare skiftes ud med en der virker?
Du får jo kun halvt glæde af ZFS.

Hvordan vil du detektere at en disk har fejlet, og skal skiftes?

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj_at_batmule.dk
"The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are