Re: Jabber (XMPP) server til FreeBSD

From: Sven Esbjerg <none_at_list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 15 Jun 2011 12:21:55 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

On Wed, Jun 15, 2011 at 11:35:34AM +0200, Jette Derriche wrote:
> Jeg skal bruge en jabber server til noget chat på vores hjemmeside, og
> har brugt meget af dagen i går på at kigge på forskellige muligheder.
>
> Det er vigtigt at den kan tilgå vores eksisterende database (mysql) med
> alle brugernes konti.
>
> jabberd14 - Ser ud til at være 'død'

Hvorfor død? Der har da været commits i april 2011.
Indrømmet - der sker ikke meget, men hvis skidtet virker hvorfor så bruge
krudt på at lave det om?

Jeg har tidligere leget med jabbard14 - eller bare jabberd og det virkede
glimrende.

I dag ville jeg nok kaste mig over jabberd2 - på trods at manglende docs på
nettet ;)

Men du har set:
http://xmpp.org/xmpp-software/servers/

ikke?