10 GB kort (Was: iscsi performance på FreeBSD)

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Feb 2011 - 10:22:53 CET

Date: Fri, 11 Feb 2011 10:22:53 +0100
Subject: 10 GB kort (Was: iscsi performance på FreeBSD)
From: Claus Guttesen <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Kan hænde jeg skrev forkert, og har installeret den port du nævner.
> Jeg skal tjekke i morgen. :-)

Det er net/istgt jeg har installéret. :-)

s45-iscsi1~%>pkg_info |grep -i iscsi
istgt-20110103 An iSCSI target for FreeBSD 7.x

Nu skal jeg se på at sætte et 10GBbaseT kort i, i stedet for at
trunke. Har nogen gode erfaringer med 10GB kort? Intel?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentler gamester is the soonest winner.

Shakespeare

twitter.com/kometen