Re: pf og altq opsætning

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Feb 2011 - 02:44:48 CET

Date: Fri, 11 Feb 2011 02:44:48 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: pf og altq opsætning

Martin Toft wrote:

> Siden ingen har svaret (det er lidt af en mundfuld at sætte sig ind i
> andres, ikke-trivielle PF-konfiguration), vil jeg anbefale, at

Ja, jeg ved det godt. Men hvis jeg kun inkluderede det jeg regnede med
var relevant, ville der jo måske mangle noget alligevel.

> b) du skriver til listen pf@benzedrine.cx [1].

Det er et godt råd, men det er svært at komme med på listen. Jeg får
dette brugbare svar:

Your mail was not delivered to the following recipients.
pf-request@benzedrine.cx: 554 5.7.1 Spam (score 6.4)

There will be no further attempts to deliver this mail.

- og det er en mail der kun indeholder ordet subscribe :)

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen