Re: OT: kø af e-reader

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Sep 2010 - 10:18:15 CEST

Date: Wed, 1 Sep 2010 10:18:15 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: kø af e-reader

On Wed, Sep 01, 2010 at 06:43:59AM +0200, Michael Kell Jensen wrote:
>Jeg tjekkede priser på ebay. og der kostede en Bebook ca 330 Euro (ca
>2300 kr ).
>I danmark koster den ca. 2800.
[snip]

Du kan købe en af de nye Amazon Kindles for $200, leveret og
toldklareret. Jeg har modtaget min for en uges tid siden og er allerede
meget glad for den.

Skærmen står rigtig flot, den er lige akkurat stor nok til at A4 .pdf'er
er rimeligt læselige, den har wifi (en plovmand mere, så har den også
3G), den læser .pdf og sine egne .mobi og .pwz formater (alt andet kan
konverteres med f.eks. Calibre) og den er ganske behagelig at læse på,
da den ikke vejer alverden. Den opfører sig desuden som en standard
USB-disk, så den burde kunne fodres med bøger fra FreeBSD.

Til halv pris af alle de andre jeg kikkede på er den helt klart pengene
værd.

/Jesper