OT: køb af e-reader

From: Michael Kell Jensen (none@mkj--micrun.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Sep 2010 - 06:43:59 CEST

Date: Wed, 01 Sep 2010 06:43:59 +0200
From: Michael Kell Jensen <none@mkj--micrun.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: OT: køb af e-reader

Hej et off-topic emne

men jeg tænkte nogle her måske vidste noget om e-readers.

Ude på DTU kan man købe nogle E-readers.
Specielt har jeg kigget på Bebook NEO.

Skærmen skal være mindst 6" og 8 tommer er nok bedst.

Er der nogen der ved hvor man kan købe dem ellers her i danmark.
Eller hvor ellers det er bedst at købe dem.

Jeg tjekkede priser på ebay. og der kostede en Bebook ca 330 Euro (ca
2300 kr ).
I danmark koster den ca. 2800.

Det synes jeg er lidt pebret. Jeg håber at kunne nøjes med mellem
1500-2000 kr.
Er der nogen der har nogen anbefalinger, mht. hvor man køber dem,
hvilket mærke. og også eventuelt med hensyn til skærmsstørrelse og
vigtige features som er gode/vigtige at have at have.

ps. bladnings/sidevendings hastighed er også vigtigt.

Mic