Re: OT: køb af e-reader

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Sep 2010 - 08:47:26 CEST

Subject: Re: OT: køb af e-reader
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 01 Sep 2010 08:47:26 +0200

On Wed, 2010-09-01 at 06:43 +0200, Michael Kell Jensen wrote:
> Hej et off-topic emne
>
> men jeg tænkte nogle her måske vidste noget om e-readers.

[...]
> Det synes jeg er lidt pebret. Jeg håber at kunne nøjes med mellem
> 1500-2000 kr.

Ja, sidst jeg kiggede, var de rigtig gode e-readers oppe i nærheden af
4000-5000 kr. Men det er vidst også et par år siden nu.

> Er der nogen der har nogen anbefalinger, mht. hvor man køber dem,
> hvilket mærke. og også eventuelt med hensyn til skærmsstørrelse og
> vigtige features som er gode/vigtige at have at have.

Det vigtigste for mig er muligheden for at lave noter og bogmærker i
teksterne. Men den slags er nok standard nutildags...

Jeg har haft et godt øje til den her:
http://shop.totalereaders.com/epages/62068502.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/62068502/Products/DR1000S-XW-GR

De sælger iøvrigt flere forskellige, så der er lidt at kigge på.

/Jette