Re: job

From: Søren Bjerregaard Vrist (none@s--vrist.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2010 - 23:01:01 CET

From: Søren Bjerregaard Vrist <none@s--vrist.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 1 Mar 2010 23:01:01 +0100
Subject: Re: job
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Jeff Atwood og Joel Spolsky fra stackoverflow.com har også lavet noget
jobmarked f.eks. på jobs.stackoverflow.com hvor man kan søge og på
career.stackoverflow.com hvor man kan lægge cv ud og blive kontaktet(mod
betaling!). EU har ikke været så bredt repræsenteret på deres udbud endnu,
men der dukker noget op af og til. Måske et forsøg værd?

--
mvh/Kind regards
Søren B. Vrist - http://blog.vrist.dk