job

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2010 - 21:24:55 CET

Date: Mon, 1 Mar 2010 21:24:55 +0100
Subject: job
From: Claus Guttesen <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Havde vi ikke en job-relateret liste på bsd-dk? Fandt den ikke på
http://www.bsd-dk.dk, så beklager hvis det er lidt OT. Men uanset, jeg
har sagt min nuværende stilling op, da jeg ikke beskæftiger mig med
det jeg var blevet lovet, nemlig programmering i php/java samt
drift-relaterede opgaver, men sidder og svarer på kundehenvendelser.
Ikke specielt motiverende. Så nu sidder jeg og bliver kreativ, og
overvejer om f.eks. Barcelona er en mulighed.

Jeg har været inde på www.infojobs.net og www.monster.es, men mit
spanske er relativt begrænset. Er der nogen som kender nogen i
Barcelona eller omegn, eller har erfaringer med hvor man kan lægge sin
cv ud og søge?

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentler gamester is the soonest winner.

Shakespeare

twitter.com/kometen