Har jeg brug for Xorg?

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 19 Apr 2010 - 12:39:30 CEST

Date: Mon, 19 Apr 2010 12:39:30 +0200
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Har jeg brug for Xorg?

Hej
Jeg har en freebsd-server som jeg netop har opdateret til 8.0.
Det er lykkedes mig at få alt opdateret - på nær xorg. Men så vidt jeg
kan se af de pakker der er afhængige af xorg, behøver jeg slet ikke at
have den - og pakkerne installeret. Men jeg kender ikke alle de pakker
der afhænger af xorg - og jeg er derfor lidt forsigtig med blot at
delete dem alle...

Mit spørgsmål er: Når jeg bruger serveren til apache, mysql, php og
postfix-mail - og den er remote så jeg ikke har brug for grafisk
brugergrænseflade - er der så nogen af nedenstående der er kritiske -
eller kan jeg delete dem alle?
Tak!

diablo-jdk-1.5.0.06.00
hicolor-icon-theme-0.5