Re: Hyggemøde d. 22/10 på Cafe Castro

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Oct 2008 - 21:30:56 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hyggemøde d. 22/10 på Cafe Castro
Date: Wed, 22 Oct 2008 21:30:56 +0200

On 07/10/2008, at 21.37, Loke Dupont wrote:

> Hej BSD-DK'ere
>
> Så er det vist på tide med et hyggemøde efter den alt for lange pause!
> Nu burde alle være kommet sig oven på Open Source Days.
>
> Onsdag d. 22/10 klokken 18 på Cafe Castro til burgere og øl :)
> Nørrebrogade 209
> http://cafecastro.dk
Hey Loke og andre

Tak for iaften

Det var som sædvanligt vældig hyggeligt og godt arrangeret, tre borde
reserveret
passede jo perfekt til de 11 fremmødte.

Maden var lækker, 2 cheeseburgah og 8 baconburgah, vi er vist mest
kødspisere :-)

Den baconburgah jeg fik var velkomponeret og frisk med en god blanding
af frisk
argurk, tomat, jalapeno og lækkert oksekød - mums!

Drikkevarerne var som altid efter eget valg og mit valg faldt på en
Kozlak som
havde en god smag og passede fint til maden.

Snakken gik om alt muligt og det var rart at se en masse nye
ansigter :-)

De emner jeg lige kan huske var de nye macbook modeller og skærme,
cfengine, puppet, internetudbydere m.m.

Vi ses næste gang :-)

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH