Re: OpenBSD 4.2 fejler i begyndelsen af installation

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bsdly.net)
Date: Wed 22 Oct 2008 - 13:49:07 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD 4.2 fejler i begyndelsen af installation
From: peter@bsdly.net (Peter N. M. Hansteen)
Date: Wed, 22 Oct 2008 13:49:07 +0200

"Søren Larsen" <none@sorenlarsen1971--gmail.com.lh.bsd-dk.dk> writes:

> RUN AT LEAST 'trace' AND 'ps' AND INCLUDE OUTPUT WHEN REPORTING THIS PANIC!
> DO NOT EVEN BOTHER REPORTING THIS WITHOUT INCLUDING THAT INFORMATION!
> DDB>
> <snip>
> Efter DDB> står curseren bare og blinker og reagere ikke på noget.
> Er der nogen forslag på en løsning?

noter det som står på skjermen (evt ta bilde i en oppløsning som gjør
det mulig å lese hva som står), skriv trace, trykk Enter, noter eller ta bilde,
skriv ps, trykk Enter, noter eller ta bilde, avslutt med boot dump Enter,
og se om det er noe jeg ellers har glemt i forhold til
http://www.openbsd.org/report.html

- P

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/