Re: Hyggemøde d. 22/10 på Cafe Castro

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Oct 2008 - 12:01:58 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hyggemøde d. 22/10 på Cafe Castro
Date: Thu, 23 Oct 2008 12:01:58 +0200

On Oct 22, 2008, at 9:30 PM, Henrik Lund Kramshøj wrote:
> gik om alt muligt og det var rart at se en masse nye ansigter :-)
>
> De emner jeg lige kan huske var de nye macbook modeller og skærme,
> cfengine, puppet, internetudbydere m.m.

og "sikker fax transmissioner".. (don't ask)

Det var som altid super hyggeligt, selvom nogle af os fik en taxatur
hjem med en chauffør på englestøv, og var ved at brage ind i en
politibil på strøget da chaufføren ikke mente det var nødvendigt at
orientere sig før man fløj over strøget med 40 Km/t

Specielt tak til Loke for at tage tjansen som arrangør.. Jeg ser frem
til flere gode hyggemøder!

regards, Peter