Re: JBoss 5 på FreeBSD

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Nov 2008 - 20:41:06 CET

Date: Tue, 18 Nov 2008 20:41:06 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: JBoss 5 på FreeBSD

Hej Anders

> Jeg er ved at opsætte en ny FreeBSD-server, der skal afvikle en større Java
> EE-applikation. Af forskellige årsager er valget for applikationsdrift
> faldet på JBoss. Jeg er ret overbevist om, at flere af jer herinde sikkert
> har afprøvet den kombination. Jeg har derfor følgende spørgsmål:

Du har ikke overvejet at prøve Glassfish istedet for JBoss?

Der er en fin vejledning her (den er godt nok lidt gammel):

http://blogs.sun.com/hyau/entry/glassfish_on_freebsd_too

Glassfish er en reference implementation i forhold til Java EE. Den er
lige kommet i en version3.

Der er nogle OK historier fra firmaer der benytter Glassfish i
produktionsmiljøer her: http://blogs.sun.com/stories/

mvh. Sidsel