Mysql 5.0 på FreeBSD 7.0

From: Samir Mulasalihovic (none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Nov 2008 - 15:36:09 CET

From: "Samir Mulasalihovic" <none@sms--struernethosting.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Mysql 5.0 på FreeBSD 7.0
Date: Sun, 16 Nov 2008 15:36:09 +0100

Hej alle;
Jeg har installeret en 64-bits FreeBSD, 7.0, og en MySQL 5.0, som skal
synkronisere med min mailserver.
Den skal dog også køre sekundær DNS, hvori jeg kunne tænke mig at
installere powerDNS, som er også mysql-baseret. Denne skal dog
synkronisere med min primære DNS, som allerede kører powerDNS. Ifølge
MySQL's hjemmeside, så kan man ikke have 2 masters til at køre replikering.

Jeg fandt frem til at det vil være bedst at installere 2 MySQL servere,
hvor hver især har sin opgave. Den første har jeg installeret fra ports
på min boks, men den anden skal jeg åbenbart installere fra source.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde source for MySQL 5.0 for FreeBSD
7.0?

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Samir M.