JBoss 5 på FreeBSD

From: Anders Østergaard Jensen (none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Nov 2008 - 11:34:38 CET

Date: Mon, 10 Nov 2008 11:34:38 +0100
From: "Anders Østergaard Jensen" <none@aj--itersys.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: JBoss 5 på FreeBSD

Hej BSD-Dk'ere,

Jeg er ved at opsætte en ny FreeBSD-server, der skal afvikle en større Java
EE-applikation. Af forskellige årsager er valget for applikationsdrift
faldet på JBoss. Jeg er ret overbevist om, at flere af jer herinde sikkert
har afprøvet den kombination. Jeg har derfor følgende spørgsmål:

1) Er der nogen problemer, jeg skal være opmærksom på?
2) 5.0CR2 er ikke i Ports. Jeg vil dog gerne køre den seneste release
candidate.
3) Har én af jer et passende sæt rc-scripts til startup og shutdown, som jeg
kan få lov til at se? :)

Vh.

Anders