SV: Switch

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 17 Mar 2008 - 14:59:33 CET

Subject: SV: Switch
Date: Mon, 17 Mar 2008 14:59:33 +0100
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Så bør du IMHO også force i den anden ende, det lader til at være
> mantraet
>
> enten auto-detect i begge ender, eller forced i begge ender

Jeg har netop bestilt en Linksys SRW2024 som bliver leveret i morgen. Så forcer jeg den til 100/full som det første, og sætter den til derude.

Tak for alle de gode råd, I har sparet mig for mange timers research. Jeg sender en update, når jeg ved om det har løst problemet. Ellers giver det mig i hvert fald værktøjet til at få jay.net til at løse problemet i deres ende.

/Niels