RE: BSD installation fra USB Harddisk

From: Michael Molbech (none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 17 Mar 2008 - 14:44:43 CET

Subject: RE: BSD installation fra USB Harddisk
Date: Mon, 17 Mar 2008 14:44:43 +0100
From: "Michael Molbech" <none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Typisk når man spørger om hjælp - kommer den jo flyvene lige fra himlen....

http://docs.freebsd.org/cgi/getmsg.cgi?fetch=107264+0+/usr/local/www/db/text/2006/freebsd-hackers/20060326.freebsd-hackers

Er en måde at gøre nedstående på

Men det kunne nu være rart at få lov at vælge mellem flere forskellige version o.s.v, men det er jo detajler

/Michael