HP Smart Array 400 ... ?

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Mar 2008 - 01:20:51 CET

Date: Thu, 13 Mar 2008 01:20:51 +0100
From: "Mikael Syska" <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: HP Smart Array 400 ... ?

Hej,

http://www.bsd-dk.dk/ - En fejl der måske kun er der midlertidigt, i
så fald undskyld min fylde tekst, men i toppen til venstre er der
følgende: "[an error occurred while processing this directive]". Så er
info i hvert fald givet videre

Er der egentlig et sted man kan søge på bsd-dk listen online ? synes
ikke jeg kan finde noget på overstående site, da menuen vist er væk
... mener den plejer at være der hvor fejlen er nu.

Men til mit spørgsmål.
Jeg ved at der er en masse på listen som bruger HP servere, men hvad
bruges der til at aflæse status på diskene ? Om der eventuelt er en
rebuild igang? kort sag ... info om ens raids på kortet.

mvh
Mikael Syska