Re: Hmm.. Mellemlederlønninger

From: Ask Holme (none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Mar 2008 - 21:01:57 CET

Date: Wed, 12 Mar 2008 21:01:57 +0100
From: Ask Holme <none@ask--jillion.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hmm.. Mellemlederlønninger

Tony Albers skrev:

> Tak, men den kender jeg og der er ikke nogen angivelse af hvilken
> stilling de folk besætter. Men jeg fandt denne istedet:

Der er da en opdeling på ansættelsestyper - så man fx. kan finde
projektledere hos prosa. Det burde da ramme nogenlunde på det du beskriver.
Jeg vil ihvertfald tro, det rammer bedre en en fællesstatistik for alle
"teamledere" (det er vist det du får hos ledernes hovedorganisation), da
den betegnelse er ganske bred.

--
There's a jillion* good reasons.
Ask Holme