Hotmail modtager ikke mails

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 03 Jun 2008 - 03:19:27 CEST

Date: Tue, 3 Jun 2008 03:19:27 +0200
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Hotmail modtager ikke mails

Hej

Vi har et par dedikerede servere i firmaet, hvor jeg har sat en af dem
op som mail server med Postfix.

Alt fungerer fint bortset fra, at Hotmail ikke modtager mails sendt fra
serveren.

Jeg har googled i dagevis og fundet tonsvis af andre med samme problem,
men jeg har ikke fundet en løsning.

Jeg har oprettet en SPF, og jeg har fedted rundt med MicroSoft's Caller
ID også.

Den næste løsning bliver at bede de kunder, der bruger vores service, om
at boykotte Hotmail og i stedet bruge Gmail.

Inden jeg tager denne mere drastiske løsning i brug vil jeg høre, om
der er nogen, der har erfaring med at få det til at virke?

På forhånd tak.

Mvh. Rico