Re: Hotmail modtager ikke mails

From: Preben Uhrskov (none@preben--uhrskov.biz.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 03 Jun 2008 - 08:52:12 CEST

From: Preben Uhrskov <none@preben--uhrskov.biz.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hotmail modtager ikke mails
Date: Tue, 3 Jun 2008 08:52:12 +0200

On Jun 3, 2008, at 3:19 , Rico Secada wrote:

> Hej
>
> Vi har et par dedikerede servere i firmaet, hvor jeg har sat en af dem
> op som mail server med Postfix.
>
> Alt fungerer fint bortset fra, at Hotmail ikke modtager mails sendt
> fra
> serveren.
>
> Jeg har googled i dagevis og fundet tonsvis af andre med samme
> problem,
> men jeg har ikke fundet en løsning.
>
> Jeg har oprettet en SPF, og jeg har fedted rundt med MicroSoft's
> Caller
> ID også.

> [...]

Hej Rico,

Vi har samme problem i vores virksomhed, hvor vi har en brugerportal
til freelancere mv.

I følge vores statistikker, er der ikke en eneste Hotmail-konto, der
har haft succes med aktivering, og det er egentlig ved at være et ret
stort problem.

Jeg følger lige med i denne tråd, for det kunne være supersejt at
finde en løsning. Hvis ikke engang SPF hjælper, ved jeg dælme ikke ...

Med venlig hilsen
Preben Uhrskov