Re: boote FreeBSD på p800 raid-kontroller

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 Jan 2008 - 11:18:39 CET

Date: Thu, 17 Jan 2008 11:18:39 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: boote FreeBSD på p800 raid-kontroller

> Nu nævner du ikke noget om hvilken version du kører af FreeBSD, men
> jeg har forsøgt mig lidt med P800 vs. 7.0-BETA4. Her kan jeg slet ikke
> få kontakt til controlleren, og så vidt jeg har læst mig frem til, er
> cciss-driveren broken pt.

Har du en henvisning. Jeg har søgt på google på ciss freebsd 7 men
fandt ikke noget relevant træf.

Jeg genstartede serveren her i formiddags, og den kom ikke op igen. På
konsollen stod at getty ikke fandtes, og så forsøgte den at spawne
igen. Der var problemer med at montere /usr. Jeg gik i
single-user-mode og skrev 'mount -a'. Men samme besked. Så monterede
jeg først /usr, og derefter kunne jeg lave en 'mount -a'.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare