SV: Hukommelse for workstation/server Fully buffered

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Dec 2008 - 00:27:30 CET

From: Niels Wahlgreen <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd-dk@bsd-dk.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 22 Dec 2008 00:27:30 +0100
Subject: SV: Hukommelse for workstation/server Fully buffered

Jeg slår altid bundkort/servermodel/kamera/whatever op på www.kingston.com - jeg er indtil videre aldrig løbet ind i noget, som ikke kan findes der, og der er både beskrivelse af upgrade path, antal sockets og hvilke præcise varenumre som Kingston garanterer passer.

Derefter slår jeg varenummeret op på edbpriser.dk, der kan de altid findes.

Det har endnu ikke fejlet og jeg slipper for selv at tænke mig om :)

/Niels