Postfix på FreeBSD

From: Erling Bahnsen (none@erlingbahnsen--youmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 20 Dec 2008 - 13:16:11 CET

Date: Sat, 20 Dec 2008 13:16:11 +0100
From: Erling Bahnsen <none@erlingbahnsen--youmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Postfix på FreeBSD

Hejsa liste,

Efter at have installeret Postfix på min pc med FreeBSD
7.1-Prerelease, har jeg tænkt på, om ikke der skal rettes i
/etc/make.conf, så den ikke selv installerer Sendmail igen ved
næste opdatering?
Jeg har tidligere haft installeret Postfix også på en FreeBSD,
og dengang skulle der ændres i ovennævnte fil. Men denne gang
har jeg ikke set dette nævnt nogen steder. Er der blevet ændret
på dette, eller er det blot en forglemmelse/fejl i dokumentationen?

Bortset fra dette, må jeg konstatere, at det har været nemt at
installere Postfix og få denne til at virke, selv på en maskine
uden en korrekt domain name.

MVH.
Erling

--